14 Mayıs 2016 Cumartesi

0212.555.8.555 ilan telefonu, İlginç kayıp ilanları

0212.555.8.555 Posta kayıp ilanları

posta kayıp ilanları ilginç olaylar,

"Hem nüfus cüzdanım için, hem nikahlı karım için kayıp ilanı vermek istiyorum"

1. Hikaye-
kayıp kimlik sonucunda muhtemel başınıza gelebilecek olayların hepside gerçekten kayıp kimliğinizin kötü amaçlı kullanacak kişilerin eline geçmesi sonucu mu olmaktadır yoksa bu tür olaylara kimliğimi kaybettim diyen kimlik sahibinin de bir katkısı var mıdır?
kayıp kimlik ilanı vermek üzere Çınar Ajans Gazete ilan merkezi'e gelen ve hikayesini anlatan bir kaç kayıp kimlik hikayesi.
Kimliği kaybettim, şimdi evli görünüyorum nasıl olur.
Hikayesi: 2005 yılında İstanbul'a ilk geldiğimde Aksaray semtinde tavernalarda, pavyonlarda çalışan hemşerilerim yanına vardım. o zamanlar 18'ini yeni bitirmiş ve bekardım. İşe, çalışmaya ve paraya çok ihtiyacım vardı. Hemşerilerim hemen gece kulübünde iş verdiler. komi olarak başladım, Hem yevmiye hem bahşişler iyi para alıyordum.
Pavyonda konsümatris olarak çalışan yerli ve yabancı kadınlar vardı.
Bunların en büyük korkuları polis baskınıydı. Buna da, bir Türk'le nikahlanarak çare buluyorlar, polislerin elimden güya eşiyle beraber eğlenmeye gelmiş gibi yaparak kurtuluyorlardı.
Moldovya'lı genç bir bayan gelmişti, buralarda çalışarak para kazaacak memleketine para gönderecekti. Ama otorum izni alabilmek için bir Türk'le evli olması gerekiyordu.
Hikayenin sonu biraz anlaşıldı galiba?


Pavyonun müdürü o zamanlar bana çok cazip gelen, reddedemiyeceğim bir teklif yaptı.
"Sana 5.000TL para verelim, bu kadınla nikah yapın, birbirinizi daha sonra görmeseniz de olur, hem kadına iyilik etmiş olursun, hemde senin cebin para görür, memletine para gönderirsin, ayrıca 1 yıl sonra otomatik olarak boşamış olacaksınız, kimsenin haberi olmaz." Dediler.
O an sonucu hiç düşünmedim. Alacağım paranın yanında, iyilik de yapmış oluyordum.
-Tamam, dedim.
Yıldırım nikahı, 2 gün sonra kadın evlenme cüzdanını eline aldı, bana da 5.000.TL verdiler.
O gün, bu gündür, hala yüzünü görmedim, şimdi sokakta görsem de tanımam..
Şimdi, gerçekten evlenmek için nüfus müdürlüğüne gittim Aile toplum belgesi alacağım ki, nikaha müracaat edelim.
Aldım kayıt belgesini, ben evli görünüyorum. Şok oldum, kimseye işin gerçek tarafını açıklayamıyorum. Söyleyebildiğim tek şey: "Ben on sene önce nüfus cüzdanımı kaybetmiştim, demekki, benim kimliğimi kötü amaçlı kullanmışlar, beni yabancı bir kadınla evlendirmişler"
Şimdi işi çok hızlı halledebilmem için kadını bulmam şartmış.
Veya, kadın hakkında kayıplık ilanı vererek 5 yıl beklemem gerekmiş.
Bu gün başka bir kadınla nikahlı olduğum için evlenemiyorum.
"5.000.TL. için neler geldi başıma"
"Hem nüfus cüzdanım için, hem nikahlı karım için kayıp ilanı vermek istiyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder