14 Mayıs 2016 Cumartesi

0212.555.8.888 ilan, Kimlik kayıpları ilginç olaylar

0212.555.8.555
Kayıp ilanı gazete telefonu,
 Kimlik kayıpları ilginç olaylar

Firma telefonlarımızın sözleşme taahütleri ve kampanyalar hakkında Bakırköy Telefon Santrali Müdürlüğüne gittiğimde, sıra da bekleyen elinde 20- 30 sayfadan oluşan bir tomar evrakla bekleyen bir adam gördüm. Adamın görüntüsü bir firma yetkilisi olmayacak kadar yaşlı ve biraz da çok mağdur olmuş bir görüntüsü vardı.
Aslında, adama kimsenin bir şey sorduğu yada sorguladığı yok ama o içindeki sıkıntıyı ve nasıl mağdur olduğunu herkese bağıra bağıra anlatmak istiyordu. Anlatıyordu da zaten. kayıp ilanları
- İki sene önce bir bankamatiğin önünde nüfus cüzdanımı hatırlıyorum. O bankamatik'de işlem yapmış maaşımı çekmiştim. Eve gildim, bankamatik kartımın yerinde olup olmadğını kontrol için cüzdanıma baktım. Nüfus cüzdanımın yerinde olmadığını o zaman fark ettim. Bankamatiğin oralarda düşürdüğümden emindim. Başka yerde cüzdanımı açmamıştım. İlk önce çok önemsemedim, sonra nüfus müdürlüğüne müraacat ettim, yenisini verdiler. Herhangi bir problem yok görünüyordu.
İki ay öncesine kadar, huzurum yerinde idi. İki ay önce telefon şirketinden aradılar, borcumun olduğunu, en kısa sürede ödemem gerektiğini yoksa icra yoluyla, tahsil yoluna gidileceğini söylediler.
   Bu sefer tutuştum tabi, ne borcu, benim cep telefonum yok, ev telefounun borcunu da gününde ödüyorum.
koştum telefon santraline; gerçekten adıma kayıtlı, başka adreslerde 6 adet telefon daha çıktı. Hemde, geçikmiş yüklü borçlarıyla.


 itiraz ettim.  O telefonlara ait sözleşmeleri getirdiler, gerçekten benim nüfus cüzdanımla, benim adıma ama başka adreslerde gösterilerek yapılmış.
İmza bana ait değildi. Benim ev telefonumdaki imza ile karşılaştırıldı, benden imza örnekleri alındı, o imzalar bana ait değildi ama hemen irtal edemiyorlar.
  hukuk servisine yazacağız ve yönetimden borçların iptali içi onay alacağız dediler. Belki de imzayı kontrol için adli tıp'a gönderecekler.
İşim uzun yani, bu arada ben telefon firmasının kara listesindeyim. adıma yeni bir telefon almak istesem mümkün değil.
 Zamanında kayıp ilanı verseymişim işler daha kısa sürede bitermiş.
kayıp kimlik ve kıymetli evraklarınız için mutlaka kayıp ilanı veriniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder